תקשור - קבלה


הסבר- מהו תקשור 


תקשור במובן הרוחני משמעותו תופעה בפארא פסיכולוגיה - חיבור אהבה קוסמי בין המציאות הגשמית, למציאות הרוחנית באמצעות ישויות המתקיימות בעולם חיצוני ומקביל לעולם הידוע שלנו, אותן ישויות שונות במהותן מבני האדם הרגילים. וחיים בעולם מציאותי שונה. 

לדברים אלו אין שום הוכחה מדעית. וגם לא הוכח עד היום שניתן לבצע תקשור עם חוצנים, מלאכים וישויות אור שונות. וגם אין שום הוכחה לכך שישנם מתקשרים או מיסטיקנים היכולים לתקשר ולבצע תקשור עם מתים ואנשים שעברו מן העולם, מה שנקרא תקשור עם נשמות. 

מיסטיקנים או מתקשרים רבים מפגינים לא פעם, רושם ראשוני חזק בזמן תקשור יכולת חיבור לישויות ועולמות אחרים כולל העלאת נשמות של מתים.

מיסטיקנים  אלו מעידים, שאותן ישויות אור, או חוצנים הם ישות פרטית שלהם שמופיע בדמויות שונות כל פעם מחדש, ושעין רגילה ואנושית הנה יכולה להבחין בהם כלל. טענה זו לא יכולה להתקיים במציאות בעולמנו מלבד הדמיון הפרטי  והאישי של אותו אדם מתקשר או מתקשרת.  לטענה זו אין שום ביסוס אמתי.

יהיו מיסטיקנים ידועים ומוכרים ברחבי העולם ובישראל אשר ימשיכו לשכנע ולנסות להפריך טענה זו. וכנגד להמשיך לטעון  ולגרום לאנשים להאמין בכוחם לבצע תקשור ולקבל מסרים מישויות וחוצנים מחוץ לעולמנו.

תקשור

תקשור זו שפה או פעולה דו כיוונית דרכה מסביר האדם את כל מה שהוא רואה וקולט מבחינה ויזואלית, שמיעתית,  רגשית, מחשבתית מצד אחד ומצד שני, הדרך בה הסביבה קולטת ומתחברת אליו באותם כלים ותכונות או באותה שפה. 

 הכוח לתקשר ולבצע תקשור מצוי בכל אחד ואחד מאתנו. בזמן דמיון, מחשבה, תחושה, דיבור, ראיה, תקשור כאמור  הוא שפה של מילים, דרכם אנו לומדים על המציאות בה אנו חיים, ודרכם אנו מעבירים מידע מאתנו לאחרים. לקבל ולתת לפי היכולת הרוחנית, התפישה התודעתית, התחושה הרגשית, הבנה שכלית וחכמת החיים.  

תקשור לפי המסורת היהודית - קבלה 

ביהדות ההיסטוריה מלמדת אותנו דרך התורה, סיפורי האבות, סיפור מצרים,  מסעות ישראל במדבר סיני עד הכניסה לארץ ישראל, הנביאים, תקופת המלאכים, ועוד אזכורים רבים, ובעיקר בכתבי קבלה ישנים כגון ספר הזוהר. ספר היצירה ספרי חסדים ועוד.
בספרי חסידים למשל אנו מקבלים אזכורים על ישויות רוחניות שבזכותם הם עזרו ללומדי תורה לקבל מידע רב בנוגע ל לימודם ומהות קיומם לפי רצון הבורא בעולם הזה.

יש צורך להבחין ביהדות בין נבואה, חיזיון, מעשה קסמים, מסרים, סימנים ותקשור ישיר עם ישויות מלאכים ושליחי ה' או הבורא עצמו. הבורא יכול לתקשר עם בני האנוש באמצעות נציגים ושליחים אותם נציגים הם בעלי מעמד יצוגי ושלטוני, אשר מביאים מסרים לפעמים בסימנים, מסרים, התגלות רוחו, כאשר המטרה העיקרית היא להביא דברו או רצונו וכעסו אל העם. 

אותם מתקשרים או מיסטיקנים הם בעצם נבחרי ה' נציגיו וכל מטרתם היא הבאת רצונו ודברו של הבורא מן העם מצב הנקרא לפי הקבלה תיקון. 

לפי הקבלה היהודית מסורתית, קיימים כמה וכמה תגליות ותופעות של גלגול נשמות, קבלה היא חכמה קדומה עמוקה ורוחנית מלאה ברמזים, סתרים וסודות. שלמעטי ויחידי סגולה היה ויש היום את היכולת לתפוס ולקלוט את כל רזיה וסודותיה לעומקם דרך המשל והנמשל.

קבלה יהודית מתבססת על האמונה היהודית, התורה שבע"פ והתורה הכתובה, משנה כתובה, הלכה, גמרא, תלמוד ועיקרה הוא תיקון האמונה, הגשמת רצונו של הבורא מן האדם, סוד הבריאה, כוחו של הבורא, בריאת העולם, כאשר ביסוד כל אלו האמונה בבורא כאחד ויחיד, והוא המקור להתהוות כל הדברים בעולם הזה מבראשית ועד היום. סודות הבריאה ניתנו למעט מאוד אנשים ואסור לדבר ולספר אותם ואת כל רזי הקבלה, אך הקבלה מתירה ומעודדת לבחון ולהבין דרך רזיה וחכמתה את רצונה של ההשגחה העליונה מהאדם בדרך  להגברת המודעות העצמית, תיקון המידות והגשמת הייעוד הפרטי של כל אדם ואדם.

כיום חכמת הקבלה משמשת מקור השראה לרבים מאתנו יהודים ולא יהודים - להסתייע ולקבל הוכחות מוסריות, ערכיות ורוחניות לתיקון ההרגלים והמידות הרעות, לאבחנה בין טוב לרע, תכלית הבריאה והיצירה, תפקיד הברואים. אהבה, קבלה ונתינה, אחדות ועזרה לזולת, לצורך הגברת האמונה בבורא בצורה מוחלטת ובלתי ניתנת לעירור. 


פארא פסיכולוגיה 

מושג אשר משמעותו: חיפוש אחר מציאת פתרונות שורשיים שהם מעבר לתפישה האנושית הרגילה. מושגים העוסקים  בדברים ועולמות רוחניים, מודעות רוחנית, אינטואיציה, העברת מחשבות, חוש שישי, ניבוי וחיזוי, העין השלישית, תקשור עם נשמות וישויות אור, ראייה וקריאה בקלפי טארוט, יעוץ רוחני מיסטי, אסטרולוגיה, הורוסקופ, תחזית נומרולוגית, פענוח חלומות לפי תודעה עמוקה, קבלה, מדיטציה ועוד.

אין כל ביסוס מדעי לפעילותם הנרחבת וכוחם הרוחני של מיסטיקנים, מתקשרים, מומחי מיסטיקה הקיימים בעולם. היום למרות חוסר הודאות הזו מיסטיקה על כל תחומיה הנסתרים משגשגת ופורחת באמצעות מיסטיקנים, מתקשרים, מומחי קבלה, מומחי מיסטיקה וזוכה לפופולריות רבה ותודעה רחבה בציבור. ופונים רבים נהנים מתוצאות  רצויות

Spirit = רוח: ספיריטואלי תפישה רוחנית מיסטית לפיה יש המשכיות של החיים לאחר המוות על ידי הנשמה שהיא ניצחית. לכל נשמה יש התגלויות שונות התפישה היותר מקובלת אומרת שהנשמה יכולה להתגלות בגוף נושם וחי אחר מיד עם המוות הקליני של האדם. לפי תפיסה זו נוצרו עקרונות  שחלקם השתרשו בתקופות קדומות וישנות, וחלקם עדכניות עם קווים ברורים, נהלים ואקסיומות המחזקים את התפישה ומושג גלגול נשמות.

התפישה היסודית גורסת:
* רוח ונפש האדם ממשיכים להתגלגל ולהתקיים לאחר המוות הממשי.
* כל נשמה יכולה לחבר ולתקשר בין העולם הגשמי להוויה וישות מופשטת אחרת.
* האדם האנושי אחראי לגורלו ולתיקון נשמתו, אמונה, קבלת החלטות, עשייה ויצירה.
* על הרוח בדמות נשמה לעבור תיקונים בכל גלגול וגלגול עד לתיקון מלא והגעתה לממדים רוחניים גבוהים ובלתי נתפשים.
* מקורה של כל נשמה היא בגורמים עליונים, מיום היוצרות הבריאה לפי רצונו של הבורא האין סופי של רצונו.

מדיום

מדיום הווי אומר אדם, מיסטיקן או מתקשר בעל כח על טבעי, בעל יכולות וכישורים אינטואיטיביים עמוקים וייחודיים לקלוט ולפענח דברים נסתרים: מסרים, תדרים, רגשות. חיזוי וראיית עתיד, יכולת זו ייחודית לאנשים בעלי  כושר הבחנה על חושי גבוה מאוד.

ישנו ברור לשים לב בין מדיום אמתי למיסטיקנים שיכולים לתעתע בבני האנוש בעזרתם הבנתם, חכמתם וכוחם הרוחני, ולהעביר מידע או מסרים כוזבים הקשורים להפחדות, כישופים, עין הרע, על ידי גניבת דעת, מיסטיקנים או מתקשרים אלו ידועים כשרלטנים המשתמשים בכשפים או מאגיה שחורה על מנת ליצור רושם ממשי בדבר כוחם הרוחני ויכולות תקשור שיש להם.

בארה"ב האמונה ישנה תופעה של אמונה במדיומים ו-45% מאמינים (לפי סקר גאלופ) בקיום תפיסה על-חושית.
בארה"ב וגם ברחבי העולם ישנה התפשטות רחבה של מתקשרים, מיסטיקנים הקוראים לעצמם מדיומים ושיעקר עיסוקם מתן שרותי מיסטיקה-תקשור בתשלום.

גם  בישראל התופעה הזו הולכת ומתרחבת וכיום ניתן למצוא אתרים אשר מעסיקים מיסטיקנים בטלפון ומכנים אותם מדיומים או מדיום.
אפילו תחנות רדיו ותחנות tv, פותחים אתרים הנקראים מדיומים, ומגישים תכניות ריאליטי כאשר הכוכבים הם "מיסטיקנים" חלקם עלומים ולא מוכרים כלל, ללא ניסיון וידע ממשי המוצאים את פרנסתם בגלל הקלות הבלתי מובנת והפרוצה של כל תחום עולם מיסטיקה-תקשור.
ישנם מיסטיקנים או מתקשרים שבגלל בעיות רפואיות, פיזיות או נפשיות סובלים מהפרעה אישית פועל יוצא של אירוע פרטי שחוו, סמים, ונטייה להזיות שווא גם משייכים לעצמם כוחות ויכולות תקשור עם חוצנים וישויות שונות המעברים להם מידע.

יש מדיומים הרואים עצמם כשליחי האל, ומציגים עצמם כבעלי כוחות תקשור ייחודיים, המתחברים למקורות עליונים וגבוהים דוגמת הבורא עצמו.


מיסטיקנים און ליין

בישראל התפתחה תעשייה חדשה ופורחת של מתן שרותי ייעוץ וחיזוי באמצעות מיסטיקנים בטלפון או מיסטיקנים און ליין.
מצב, אשר מביא יזמים וחברות תקשורת באמצעות מספרי פרימיום, ושרתים בחו"ל לתת מענה טלפוני מיידי ושרותי מיסטיקה תקשור בטלפון באמצעות מיסטיקנים און ליין.

תופעה זו מתפתחת, ומתפשטת בקצב מהיר ואתרי מיסטיקה – תקשור של מיסטיקנים און ליין או מתקשרים מתקשרים און ליין נפתחים מדי מיום יום ביומו.

אותם אתרים מציעים שרותי ייעוץ בכל תחומי החיים, מדריכים רוחניים, מומחי מיסטיקה שונים כגון : אסטרולוגיה, התאמה זוגית, החזרת אהבה, נומרולוגיה, תקשור, פתרון חלומות, מודעות עצמית, הסרת כישופים, הסרת עין הרע, תשובות לשאלות בכל בעיה ונושא, בדיקת שמות לפי הקבלה או על ידי נומרולוגים, הורוסקופ אישי, ברכות סגולות לשחרור מחסימות ואיזון אנרגטי, זמנים נכונים לשינוי, מעבר מגורים, ועוד תחומים רבים במהירות תעשייתית.

היום באינטרנט ניתן למצוא לא מובטל של מיסטיקנים און ליין באותם אתרי מיסטיקה.

טלפתיה

לפי וקיפודיה הערך טלפתיה הוא מושג מדעי שהל להתפתח בראשית המאה הקודמת בשנות ה- 30 בערך, באותן זמן נכתבו כתבי עת רבים ונעשו מחקרים שאחד מהם נעשה בראשותו של החוקר הבכיר לפסיכולוגיה מאוניברסיטת דיוק בארה"ב.

תופעה זו של טלפתיה נקראה על ידו  "תפישה על חושית", יחד עם חבר נוסף לאקדמיה הם יצרו חמישה קלפים עם ציורים ציורים לא זהים בצורות שונות: מחומש, גלים, ריבוע, עיגול, כוכב, בעזרת קלפים אלו הם בחנו מתקשרים או מיסטיקנים בזמן תקשור בכדי שדרך הקלפים והצורות שלהם הם יפצחו ויפתרו ויפענחו את ההווה את העתיד של ניצב או לקוח תמים, שהופיע מולם, הניסויים הוכיחו שכל קוראי המחשבות, מתקשרים, מדיומים ומיסטיקנים, לא הצליחו לפענח את הרגשות והחוויות שחשו הלקוחות. ולכן גם לא נמצאה שום הוכחה מדעית לאמיתות המושג טלפתיה.

טלפתיה משמעותה שידור העברת מחשבות מאדם לאדם, ישנם הרבה דרכים מגוונות לשידור מחשבות ממוח למוח באמצעות גזילת דעת וטריקים שונים שנעשים על ידי "שותלי מחשבות", "קוראי מחשבות", מדיומים, קוסמים, טריקים ולהטוטים, זריזות ידיים, טלפתיה לא נחשבת כפעולת תקשור, ואיננה מרמזת על כוחות רוחניים שדרכם ניתן לקבל תחזית אישית, או הכוונה וייעוץ רוחני.

ניו אייג'

עידן חדש = ניו אייג'. ביטוי חדשני לעולם המיסטיקה והרוחניות, עולם של תפישות, ועקרונות, אלטרנטיביות, וספיריטואליות, שהחלו לשגשג ולהתפתח במערב, בתחילת המאה העשרים, ניו אייג משקף : תכניות פעולה לפי דעה רוחנית ומיסטית, ניו אייג סולל דרך לניהול חיים תקין  ובריא, הניו אייג מציע אלטרנטיבה -  חיבור בין נפש, גוף ורוח הגברת המודעות העצמית, כוחות אנרגטיים לחיבור לתדר אהבה והאושר, וזאת בהעדר כל בסיס ויסוד מדעי.

העידן החדש הביא להתפתחות: של ארגונים וקבוצות מיסטיות מגוונות, הכוללים עזרים, טכניקות, תפישות רוחניות, תפישות פילוסופיות חלקם קשורים באמונה דתית, קבלה יהודית, קריאה בקלפי טארוט, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, חלומות ופתרונם, יש בניו אייג מיזוג של השקפות ומסורות רוחניות חלקם חדשניות וחלקם  ישנות  שילוב של מזח ומערב ותרבויות שונות.

הערך "העידן החדש" התפתח באומות המאוחדות לפני שלושים שנה דרך אמצעי המדיה והתקשורת האמריקאית, כדרך של  הגדרה כיתות רוחניות חלופיות שהתרכזותם באימונים של הרפיה, מדיטציה, רפואה הוליסטית, תקשור, עשבי מרפא, רייקי, טיפול בשדה האנרגיה הטבעי, ביו אנרגיה, תת מודע ועוד תחומי מיסטיקה מגוונים.

מוח  האדם בשונה מן הבהמה ושאר החיים ביקום הנו בעל עומקים עצומים, באמצעות המוח יש באפשרותו לשלוט על מציאות חייו, לקבוע את גורלו, להוציא לפועל ציפיות ולדעת לקבל החלטות.

התוצאות הרוחניות המושלכים מגוף לגוף, יחס קרמתי, תכלית האדם ומגמתו בעולם הגשמי, מוסר ההשכל שראוי לו שילמד. הם תפיסות שרובם שייכים לנייו אייג' המייצגים זכות, שמחה והערכה.

מיתה בעין מיסטית הוא לא סיום, אלא פתיחה של חיים חדשים.
תחושות ואינטואיציה הנם מדריכים ספיריטואלים היכולים להועיל לאדם לייסוד חיים בריאים ושלמים חסרי סכנות וחששות, לכן ראוי לכל אדם להאזין להן.

מיסטיקול 8 :מיסטיקנים מתקשרים און ליין

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

התאמה זוגית

מיסטיקנים מומלצים און ליין