תקשור


תקשור

אחת מהתשורות האלוהיות המשמעותיות ביותר הוא תקשור והיא נתנה ביום בו נברא האדם. ניתן להבין את הדבר מתוך עיון  במעשה עץ הדעת טוב ורע בפסוק: כי ידע אלוהים כי ביום אכלכם ממנו ונפקחו עניכם והייתם כאלוהים יודעי טוב ורע.
תקשור הוא כח אנרגטי, עצמה מקורית, מוטבעת בכוחות הנפש, הנמצאת בי, בך ובכולנו. האפשרות של תקשור רוחני, זך וטהור נמצאת בכל אדם. יסודות של תקשור הם האנרגיה עליה מושתת התפישה האנושית ואלמלא תפישה זו היינו מנוכרים אחד לשני, בעלי חוסר באמפתיה ובכלל יכולת כלשהי להרגיש זה את זה, לשוחח זה עם זה, לראות ולפרש איש את רעהו, חסרי תחושות ורגשות, חסרי כוחות קבלה ונתינה. 


אפשר לראות כי תקשור הוא למעשה כלי לכוחות הנפש, הרוח והנשמה: הבעה, התבוננות, חושים, רגשות, האזנה, קיבול ושידור של מידע: מילולי , רגשי, חזותי וחושית בדרכים שונות, בעל-פה ובכתב. המסוגלות שלנו כבני אדם להיות בקשר עם בני אדם אחרים ועם סביבתנו כולה, ההתפתחות מבחינה אישי וכן מבחינת מיסטיקה ורוחניות יכולה לעלות מעלה מעלה עד אינסוף כל זאת באמצעות אנרגיות תקשור ואותו כלי תקשור המכיל אותן.


כאשר אנשים טוענים כי הם רואים, חשים ומתחברים אל ישויות אור, ישויות רוחניות, ממדים אחרים ודרכם הם מקבלים ומוסרים מסרים אישיים לאדם הפונה או מסרים כללים לגבי האנושות כולה, חלקם טען כי יש לו למעשה כוחות על טבעיים של תקשור.


מי שמצוי היטב בתחומי מיסטיקה ורוחניות יודע כי המונח "כוחות על טבעיים" הוא אוקסימורון, סתירה פנימית חסרת מובן. מיסטיקנים המשתמשים במונח זה חוטאים לכל מה שאני לומדים מעיסוק במיסטיקה ורוחניות. מה שמבדיל מתקשרים רוחניים מאנשים אחרים היא בעצם יכולת הקליטה שלהם, האינטואיציה החזקה שלהם, היכולת לחוש ולהרגיש אהבה וחיבור. זהו הטבע האנושי של כל אדם. תקשור הוא לא על טבעי, אלא הדבר הטבעי ביותר שיש, רק שאצל מתקשרים, מסטיקנים בעלי עוצמה, דרך החיים הזרת מטופחת. כמו ספורטאי המתאמן לקראת תחרות, כך מיסטיקנים, מתקשרים, מתאמנים ובכך מאמנים את יכולתם זו, ואת יתר יכולותיהם בתחומי מיסטיקה ורוחניות.


חיבור לקבלת מסרים לישויות רוחניות, לבורא עולם, לעולמות רוחניים אחרים אינו ביוזמתו של אותו מתקשר או אותה מתקשרת. החיבור נעשה בהחלטת הבורא או אותן ישויות רוחניות. הן בוחרות את מי שראוי לקבל את המסרים באמצעות תקשור איתן. אדם בעל מידות מוסריות גבוהות, בעל רצון להיטיב לזולת, לשפר את איכות החיים על האדמה הזו.


אנשים אשר מכריחים כביכול ישויות רוחניות לבצע תקשור איתן עושים זאת עם ישויות חשוכות, כגון רוחות שלא מצאו גוף לשכון בו, עוד יצורים חשוכים אחרים הנקראים לפי הקבלה מזיקים או שדים. יצורים אלה מסוגלים לראות מסרים רוחניים אמיתיים ולהעביר אותם אל המתקשר וכך באמת גם ניתן לבצע תקשור רוחני, אך תקשור זה יהיה נגוע בשקר, בשנאת אדם, בהפחדות, ברדיפה אחרי כל מה שהוא חומרי. 


מעשים אלו אסורים למשל עפ"י תפישת היהדות ונקראים כשפים או קסמים ועונשם חמור. ישנם אתרי אינטרנט רבים של מיסטיקנים מומלצים כביכול על ידם, מתקשרים הטוענים כי יש להם כחות תקשור עם מלאכים, אלוהים, ישויות אור, חוצנים ועוד. רובם הגדול שייכים לסוג השני של מתקשרים, לסוג בעצם ניתן לקרוא לו מגיה שחורה.


לעומת זאת, אותם מתקשרים המבצעים תקשור על ידי התחברות עם חלקי הנפש, הרוח והנשמה שבד"כ אינם מודעים לנו. אותם חלקים המהווים אוצר עתיק, קדמון ובלתי מוגבל אשר בו הבנה אמתית של רגשות ותחושות. אותו אוצר אשר בו עוצמות אנרגטיות של פוטנציאל קליטה וקבלה, נתינה ועזרה, אשר אם נשכיל לדלות ממנו את המים הטהורים הנמצאים בו, נוכל להעניק גם לנו, גם לסובבים אותנו וגם לעולם כולו את המתנה הזו, של תקשור חיובי ומעצים.


אין ספק כי הטכנולוגיה המודרנית איננה אויב ואיננה מאיימת על תחומי מיסטיקה ורוחניות. נהפוך הוא, הרשת האינטרנטית הביאה את נושאיה של מיסטיקה ורוחניות, תקשור, קבלה וכו' אל ציבור גדול של אנשים אשר נחשפו לשפע עצום של ידע וכן יכולים ליצור קשר עם מתקשרים און ליין או מיסטיקנים און ליין באמצעות שרותי מיסטיקה און ליין.


כמובן שהחופש לכתוב מה שרוצים על מי שרוצים, גורם לכך שכאשר אנו רוצים לקבל שרותי תקשור און ליין ע"י מיסטיקנים און ליין, כדאי שנברר מה באמת עומד מאחורי אותם מילים, מי הם מתקשרים מומלצים או מיסטיקנים מומלצים שאנו באמת ובתמים רוצים לחשוף בפניהם את עצמנו ולהיחשף להשפעתם באמצעות מיסטיקה ורוחניות. האם אנחנו באמת רוצים לשמוע מה שיש לאותו מתקשר או אותה מתקשרת עם ישויות או חוצנים מעולם אחר להגיד לנו. האם אותם חוצנים קיימים בכלל והאם הם רוצים את טובתנו, למרות הצהרותיהם הרבות.


כדאי להבין ולדעת כי מיסטיקה בת זמננו מערבת שיטות רבות של ראיה רוחנית חוץ מאשר תקשור. נומרולוגיה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה לפי הקבלה, אסטרולוגיה לפי הקבלה, שימוש בקלפים, טארוט כל אלו התפתחו וקיימות לגביהן גישות עתיקות ומסורתיות, חלקן סתורות זו את זו וחלקן משלימות אחת את השנייה. מומלץ לקרוא, ללמוד להבין.


אם נחזור לנושא תקשור, הרי שצריך להיות ברור לנו כי רק חיבור של אהבה, של אמפתיה של רצון לעזור ולחוש אותנו הקיימים אצל מיסטיקן או מתקשר הם שיאפשרו לו באמצעות אותה אינטואיציה מופלאה, אותו אוצר נפשי ורוחני, לקלוט את האישיות שלנו או של הקרובים אלינו במקרה למשל של רצון לביצוע תקשור לצורך התאמה זוגית או זוגיות במשבר.


כאשר אנחנו פונים בטלפון כדי לבצע תקשור באמצעות מיסטיקנים און ליין או מתקשרים און ליין, כוחו ועצמתו הרוחניים של אותו מתקשר או אותה מתקשרת צריכים להיות קשובים יותר וכמובן עם רצון רב יותר כאמור לעיל. 


מיסטיקול 8 הנותנת שרותי מיסטיקה און ליין באמצעות האינטרנט משתמשת בשרותיו של איש מיסטיקה ורוחניות ותיק, שלמה טל, מתקשר ומיסטיקן, אשר משוחח ובודק מתקשרים וכן מיסטיקנים כדי לקבלם למתן שרותי יעוץ רוחניים. 
שלמה טל הוא אדם שהקדיש את כל חייו לעזרה לזולת, בהתנדבות וכמקצוע. 


מיסטיקה ורוחניות שמשו נר לרגליו והוא בעצמו פיתח את שיטת חלון האור. שיטת מיסטיקה אשר תורמת להארה פנימית וגילוי האני האמתי החבוי בכל אדם, גם אם המצב קשה, אם נראה שהכול חשוך, הרי שמספיק נר אחד קטן כדי לסלק את החושך. מסיבה זו דואג שלמה טל כי כל מתקשר או מתקשרת, מיסטיקן או מיסטיקנית הנמצאים אצל מיסטיקול 8, יראו בתקשור מתנה ויכולת שמטרתה להיטיב עם האדם, עם סביבתו הקרובה והרחוקה ועם העולם כולו.


כאשר מתקשרים אל מיסטיקול 8 לקבל שרותי תקשור און ליין אפשר להיות בטוחים כי מיסטיקנים מומלצים באמת עומדים מול מבקש השירות. מיסטיקנים הבקיאים לא רק ברזי מיסטיקה ורוחניות אלא גם קשורים וקשובים לצרכיו של האדם בן זמננו הנאבק בקשיים רבים: כלכליים, רומנטיים, בריאותיים ועוד.


באתר שלה, מיסטיקול 8 מחברת מיסטיקנים און ליין מכל ענפי מיסטיקה למתן יעוץ בכל תחום: אהבה, זוגיות במשבר, קריירה, עסקים, מערכות יחסים, פתרון חלומות, הסרת עין הרע, הוספת שמות, התאמה מקצועית, החזרת אהבה, בריאות, תחזית אסטרולוגית, קבלה, בדיקת שמות, פרנסה ועוד תשובות לכל השאלות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

התאמה זוגית

מיסטיקנים מומלצים און ליין