תקשור און ליין


תקשור



תקשור נועד לנתק ולשחרר אותנו מבעיות ותסכולים המהווים מכשולים בדרך להתפתחות והגשמה עצמית.

תקשור הוא לא רק תקשור עם מדריכים רוחניים וישויות רוחניות, תקשור רוחני הוא דרך חיים, אומנם ישנם מתקשרים, מיסטיקנים המשתמשים בתקשור ככלי ושיטה שבאמצעותו אפשר לשחרור אנרגיות שליליות, ליצור איזון אנרגטי בין גוף רוח ונפש, לקבל מסרים באמצעות תדרים וחיבור לפנימיות העמוקה שלנו, באמצעות תקשור אפשר לקבל תובנות חדשות, חיזוקים ולהגיע לדרגה רוחנית גבוהה.

באמצעות תקשור ניתן להגביר את המודעות העצמית כדרך לחיים בריאים ושלמים בדרך לבשלות רוחנית והגשמה עצמית.

תקשור רוחני על ידי מיסטיקן או מיסטיקנית, יכול גם לעזור למתקשר או מתקשרת להעביר מסרים רוחניים ואישים ממדריכים רוחניים בצורת מלאכים או ישויות אור.

תקשור העוסק ברוחניות בלבד הינו תרפיה לנפש היגעה והצמאה לאור, למשמעות אמתית, שעוזרת לנו להיטהר כל פעם מחדש במסע החיים שלנו.

המציאות מכתיבה לנו תכתיבים, תחרותיות, וככל שהיא מאתגרת היא יוצרת קשים, חלקם של הקשיים קשורים לרצון לחיות בכבוד ובנוחיות, מבחינה כלכלית, בזוגיות, באהבה, במערכות היחסים עם הסביבה, בלימודים, בעבודה, וכמעט בכל תחום בחיינו.

הקרמה שלנו מצריכה אותנו לפגוש אנשים מגלגולים קודמים במטרה לתקן את מה שפגמנו בגלגולים הקודמים.

תקשור הוא דרך טובה ורוחנית, ליצור קשר ישיר בלתי תלוי עם הנשמה הרוחנית שלנו ובנינו לבין עצמנו, בנינו לבין הפנימיות העמוקה שלנו. חיבור לתת מודע לאותו מחסן אוצרות אין סופי של ידע.

מעבר להיותנו בני אנוש בכולנו מתקיימת מהות רוחנית, "נשמת כל חי" המהות הרוחנית מופיעה בצורת אנרגיה העוטפת אותנו במעין הילה של זוהר, הילה המזינה אותנו רוחנית, שומרת ומגינה עלינו ועלינו להחזיר לה בחזרה.

משמעות הדבר שבלי הנשמה ובלי אותה הילה או זוהר אנרגטי העוטף אותנו לא נוכל להתקיים כי הנשמה היא מקור החיים שלנו. נשמה לא מתה רק הגוף הפיסי מת, כי מעפר באנו ואל עפר נשוב, הנשמה ממשיכה לנוע בדרכה ולהתקיים בגוף חדש.
תקשור עמוק ופנימי נועד בראש ובראש לחבר אותנו לנשמה ולהזין אותה במזון רוחני בכדי לטהר אותה לקראת היעוד הבא שלה.

תקשור עם מדריכי אור או מדריכים רוחניים, מחבר אותנו לעולמות אחרים שהם נמצאים מעבר להשגתנו ובינתנו ואפילו המדע לא יכול להסביר את התופעה הזו ולא יכול ללמד תופעות בלתי מוסברות ונתפסות אלו, ישנם הרבה מיסטיקנים או מתקשרים המנסים לתת הסברים מיסטיים, כמו מיסטיקה קבלית יהודית העתיקה, שממנה ניתן להבין רק במעט את סוד בריאת העולם דרך 32 סודות הבריאה והאדם.

32 סודות נסתרים אלו לפי הקבלה וספר היצירה, בנויים מאותיות האלף בית ועשר הספירות בקסלה שהן תכונות אותם האציל הבורא לאדם בזמן בריאת האדם בצלמו ובדמותו בצלם אלוקים נבראנו. 22 אותיות האלף בית ביחד עם עשר הספירות הן מהוות ביחד את 32 סודות הבריאה והאדם.

בכוח האותיות


לכל אות באלף בית העברי יש צורה, מילוי, צליל, תמונה, כל אות מתחברת לעוד אותיות היוצרים מילים כלל המילים הם שפה שפת תקשור דרך האותיות וחיבור האותיות אנחנו מתקשרים אחד עם השני, אנחנו מעבירים מסרים, יוצרים מציאות, אם ניקח את האותיות ונתרגם אותם לאותיות נקבל מספרים מ1 עד 10 המספרים יוצרים נוסחאות, שמהם אנו יוצרים עולם טכנולוגי, כלכלי, מסחר, המספרים הם אין סופיים וככל שאנו מתפתחים אנו מגלים עוד ועוד סודות דרך המספרים והנוסחאות שהם יוצרים דרך המספרים אנו למעשה מגלים את סודות הבריאה אך רחוקים מאוד עדיין לדעת איך נוצרה הבריאה ואיך התהוו הדברים.

תקשור הינו אור פנימי החבוי בתוכנו שדרך ההארות שלו אנחנו מקבלים תובנות ומסרים על המציאות וההויה שלנו. בכח תקשור לחבר אותנו לאותם אנרגיות של ההארות חדשות ומתחדשות מדי יום ביומו. מעין רדיו פנימי אישי המשדר לנו 24 שעות ביממה בכל מיני תדרים, צלילים, קולות ספורים ארועים, באמצעותו אנחנו מקבלים תדרים חדשים. ומתחדשים בכל יום מחדש. בכוח התקשור אנחנו משחררים אנרגיות ישנות וטורדניות, הרסניות, ונטענים בכל פעם מחדש באנרגיות חדשות.

המודעות העצמית בנויה מרגשות, יצרים ומחשבות =מים =אויר, המים והאוויר הם סם החיים, בלעדי המים והאוויר שאנחנו נושמים לא נוכל להתקיים. האוויר שאנו נושמים הוא המקור לכוחות החיים ויצר הקיום שלנו.

איזון אנרגטי, טיהור אנרגטי, מטרתו לשחרר קרמה רעה במטרה לתקן דברים שאנו סוחבים מגלגולים קודמים, רק כאשר אנו משחררים קרמה אנו משחררים אנרגיות ישנות ושליליות שהם תיקון הנשמה וטיהור בדרך ליעוד הבא ועד להגעתה לדרגה רוחנית גבוהה.

כיצד נבצע תקשור - איך מתקשרים עם התת מודע. עם הגלוי והנסתר איך נתחבר לסוד וכח הבריאה, מבחינה רוחנית. ניתוק, ריכוז, הקשבה שקט והתבודדות, תוך התעלמות מוחלטת מכל הסובב והמקיף אותנו הפעולה הנדרשת היא עצימת עיניים, שחרור כל השרירים בגוף, נשימה איטית סדורה וקצובה. אלו הפעולות הנדרשות לתקשור רוחני או תקשור עם התת מודע. תקשור רוחני= חיבור בין המודע לתת מודע.

תקשור הוא ריכוז ומיקוד ברור בדברים שאנו אמורים לתקן בכדי להמשיך הלאה.

תקשור דורש תעצומות נפש וכוח מחשבה מרוכזת, ממוקדת ומנוטרלת מכל דבר היכול לגרום להפרעה בתהליך התקשור, תקשור מראה לנפש הפנימית.

תחשבו לרגע שיש לכם נקודה או כתם בצוואר שלא נראה לעין ובכדי לראות את אותה נקודה ולהתרכז בה אנחנו חייבים מראה. המראה הפנימית היא מהות התקשור הרוחני היכולה לשקף בצורה ברורה ומוחלטת את כל הדברים שמנטרלים אותנו בדרך להגשמת היעוד האמתי שלנו בחיים.

תקשור עם האני הפנימי הוא זרימה אנרגטית של כוחות רוחניים מאוזנים המביאים חידוש וחיות לנפש ולנשמה. תקשור עם האני הפנימי הוא בעצם תקשור עם המחשבה אשר בכוחה ליצר מציאות חדשה, "מחשבה יוצרת מציאות".


תקשור עם האני הפנימי זה כמו "לשתות מים חיים טהורים וזכים" מים ראשוניים הזורמים ממקור נביעת המעיין. התחברות למקור האור וקבלת זרימה של הארות חדשות ורעננות.

תקשור עם האני הפנימי הוא כמו צלילה לעומק האוקיינוס חוויה עצומה של צלילה במעמקי הים הרוחני, במעמקי עולם הנסתר והדממה, בשקט נפשי, אני והעולם לבד הוויה פרטית בין עולמות רוחניים וגבוהים הקיימים בתוכנו עם מרחב ראיה בלתי מוגבל אך ממוקד.

מיסטיקנים און ליין, מתקשרים מומלצים און ליין לרשותכם בשיחה אישית ודיסקרטית 24 שעות ביממה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מתקשרים - שרותי מיסטיקה בטלפון

מיסטיקנים און ליין

מיסטיקנים - תקשור ייעוץ והכוונה רוחנית