טארוט - פריסה וחיזוי בטלפון

קלפי טארוט

קלפי טארוט במיסטיקה מאופיינים ככלי ושיטה למתן תשובות שהקלפים מכילים בתוכם, "אתם שואלים הקלפים עונים". כשעושים קריאה בקלפי טארוט, הקריאה או הפתיחה בקלפים היא בעצם פתיחת תשובה לשאלה.

שאלת קלף טארוט מתוך חפיסת קלפי טארוט, בדרך כלל נוגעת לדבר אישי שעובר עליכם, בעיה כל שהיא, החלטה שאתם צריכים לקבל, בחירה בין דברים שעליכם לבחור, לרוב התשובות לשאלות הם, של כן ולא, נכון ולא נכון. השאלות מקיפות את כל תחומי החיים האישים שלכם כל בעיה כל נושא : אהבה, זוגיות, התאמה זוגית, בריאות, קריירה, לימודים, עבודה, שמות, מה צופן לי העתיד, מעבר דירה, פרנסה ועוד.

מיסטיקנים רבים העוסקים בפתיחה בקלפי טארוט בעצם מבצעים תקשור בין השואל/ת לקלף שנפתח, תפקיד מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת, שעוסקים בפתיחה בקלפים הוא לענות במקום הקלפים על פי תפיסתו הבנתו והאינטואיציה של מיסטיקנים מומלצים המפענחים את תשובת הקלפים לפי הקלף שנפתח.

כל קלף מכיל סימנים, מספרים, ציור, משמעויות, סיפור ותוכן, כל קלף בחפיסת הקלפים בטארוט ייחודי עם מאפייני אופי, אישיות, עבר, הווה ועתיד. לכל קלף טארוט משמעויות המתפרשות הציור בקלף לגבי השואל/ת.

קלפי טארוט הם גם כלי לייעוץ אישי בכול תחומי החיים, ויש היום מומחים, מיסטיקנים, מתקשרים, שנעזרים בקלפי טארוט על מנת לתת סיוע והכוונה, ייעוץ ופתרון בעיות.

בכוחם של מיסטיקנים הוליסטיים או מתקשרים הוליסטיים, להשתמש בקלפי טארוט כדרך לטיהור והטענה מחדש איזון אנרגטי, שחרור חסימות, פתיחת מזל ועוד.

מפגש עם קלפי טארוט יכול להיות גם חוויה נעימה ומעודדת, באמצעות קלפי טארוט ניתן בהחלט לפתח ציפיות ומחשבות מה שנקרא "מחשבה יוצרת מציאות" החוויה נובעת למעשה מעצם המפגש עם האנרגיות שהקלפים יוצרים אצל השואל/ת.


קריאה בקלפי טארוט

 גם לערוך און ליין מה שנקרא טארוט און ליין. כיום אתרים רבים באינטרנט כמו מיסטיקנים און ליין הנותן שרותי תקשור און ליין גם באמצעות קלפי טארוט און ליין.

היתרון הגדול במתן שרות תקשור און ליין או בפריסה בקלפי טארוט און ליין היא בכך שאין לכם צורך להתאמץ במיוחד ולחפש אחר מיסטיקנים מומלצים העוסקים בתחום, אתם חוסכים זמן המתנה, נסיעות, חיפושים ויום שלם. כי מתקשרים און ליין זמינים לשרותכם 24 שעות ביממה, הכול נעשה בשיחה אישית ודיסקרטית, בזמנכם הפנוי מכל טלפון קווי או סלולרי הפתוח לשיחות חו"ל, פריסה בקלפי טארוט און חוסכת זמן יקר וכסף. התשלום נקבע על ידכם לפי זמן השיחה והתקציב האישי שלכם.

למה דווקא מתקשרים און ליין התשובה נעוצה בטיב השרות האמינות האיכות והסבלנות של ה: מתקשר, מתקשרת, מיסטיקן, מיסטיקנית, הכל דרך תקשור און ליין על ידי מומחים לפתיחה בקלפי טארוט, מומחים לפתיחה בקלפי אושן זן, מומחים לפתיחה בקלפים אינדיאנים ועוד.


פתרון חלומות בקלפי טארוט: מעבר לתודעה הרוחנית של מיסטיקן או מיסטיקנית ניתן גם להיעזר בקלפי טארוט לצורך פתרון חלומות אומנם לא כל מתקשר או מתקשרת העוסקים בפריסה בקלפי טארוט יוכלים לעשות את זה אך ישנם מתקשרים או מיסטיקנים בודדים היכולים לעזור לכם בפרוש חלום דרך קלפי טארוט.


מיסטיקנים און ליין פריסה בקלפי טארוט במענה טלפוני מידי, יש עוד תחומי מיסטיקה רבים בהם מתמחה כל מיסטיקן או מיסטיקנית מאתר מיסטיקנים און ליין, ולכן מעבר לפתיחה טארוט, ניתן להיעזר במהלך תקשור און ליין בעוד תחומים: קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, פתרון חלומות, התאמה זוגית, ברכות וקמעות, שחזור גלגולים, בדיקת שמות, שמות לתינוקות, הוספת שמות, הורוסקופ אישי, בדיקת קרמה, עין הרע, כישופים, הסרת חסימות, טיהור אנרגטי, מה צופן לי העתיד ועוד תחומים רבים.

כשעושים קריאה בקלפים או בקלפי טארוט, או בקלפי אושו זן או בקלפים אינדיאנים, צריכים להיות משוחררים ורוגעים, לגלות פתיחות והבנה, לשחרר את הכעסים הלחצים ותסכולים לפני הפתיחה משום שלפעמים הדבר יכול להוות מכשול בזמן תקשור און ליין ומפריע ל: מיסטיקן, מיסטיקנית מתקשר, מתקשרת, להתרכז כי הלחץ שלכם מועבר אליו. וזה בהחלט מוריד מערך תקשור.

שחרור כל הלחצים והשלילי בזמן תקשור און ליין עם מתקשר או מתקשרת עוזר בזמן תקשור לדייק בתשובות בזמן הפריסה בקלפים. מתקשר או מתקשרת צריכים את הכוח הרוחני בכדי להתרכז במטרה ולא להיגרר לשאלות חוזרות ונשנות שבאות מתוך כעס, חוסר סבלנות, תסכול ולחץ.

תקשור און ליין על ידי מיסטיקנים בטלפון מאתר מיסטיקנים און ליין,  נועד בראש ובראשונה לרצות אותכם ולעמוד בציפיות שלכם על ידי דיוק בתשובות בזמן קריאה בקלפי טארוט.


מיסטיקנים און ליין שמחים לעמוד לרשותכם בכל בעיה בכל שאלה 24 שעות ביממה בשיחה אישית ודיסקרטית.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

התאמה זוגית

מיסטיקנים מומלצים און ליין